недеља, 14. фебруар 2016.

Telo turbine

Isečene ploče od iverice - Gornji i donji deo

Telo turbine izrađeno je od iverice i pocinovanog lima savijenog u krug. Prvo ubodnom testerom odsečemo u krug pored sam linije. Na sredini je rupa za burgiju od 5 mm. Koristio sam glodalicu za fino obrađivanje kruga.

Isekao sam lim, pošto nisam imao dosta po dužini morao sam da ga spajam da bi imao za ceo krug. Za spajanje koristio sam pop-nitne.         
Sečenje lima

Na jednu stranu iverice sam prčvrstio motor.
Nosač motora
Motor pričvršćen na telu turbine
Savijanje lima u šablom tela turbine.
Za ivericu lim je lepljen akrilnim
silikonom i vijcima za drvo.          
                                                      
Usisni otvor na telu je fi 100 mm. Prečnik tela je 35 x 42 cm.
Izduvni otvor je 10 cm.





Telo turbine

Нема коментара:

Постави коментар